Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 637 keer)

loetjef

Re: Discussietopic
« Reactie #15 Gepost op: 17 oktober 2020, 22:12:12 »

Kevin what the f? Waarom nu al XD
Love doesn't discriminate between the sinners and the saints
It takes and it takes and it takes..

Kevindemen

« Reactie #16 Gepost op: 17 oktober 2020, 22:13:50 »

Waarom niet? Vond het zelf wel een mooi momment ^^
Had mooier gestaan als het op een hele minuut was gepost,
eens, maar zoals nu precies getimed met perry is ook goud.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Waterwork

« Reactie #17 Gepost op: 17 oktober 2020, 23:28:08 »

Really Kevin waarom nu al, ik hoef geen BM te worden

loetjef

« Reactie #18 Gepost op: 18 oktober 2020, 10:47:59 »

Ondanks dat ik me wel in de redenatie kan vinden dat een priester waarschijnlijk te sterk is in zo'n klein spel, vind ik het dan nog onzinnig om nu al te wateren. Op dit moment weet je nog helemaal niks en is de kans dat je actie, als die nuttig zou zijn, alsnog niet nuttig is.

Beetje rare manier om het spel in te stappen wat mij betreft.

En ik vind het ook een beetje flauw naar redeast voor haar eerste spel maar hey, dat ben ik  ::)

Verder wil ik zoals altijd wel BM zijn. Ik ga nog even kijken naar wie mijn stem gaat, maar dat zal zowel Perry als Kevin niet worden. Ik wil graag een BM die het spel wel serieus neemt

Perry26

« Reactie #19 Gepost op: 18 oktober 2020, 11:00:59 »

Ja het vervelende is, we kennen Redeast niet als spelleider. Een beul leek me veel te belachelijk, dus vandaar dat ik Kevins bluf echt niet geloofde, maar of al het water automatisch nutteloos moet zijn weet ik zonet nog niet. Stel bijvoorbeeld dat je 2 wolven vs 1 priester, w'hamster en 2 burgers hebt. Lullig als de priester toevallig gelijk wordt opgegeten maar dat kan anders best interessant worden. Maar ja, ik heb zelf niet zo'n gevoel voor rolverdelingen. Het punt is dat we niet weten wat voor dingen Redeast doet.

Oh, en alle memes aside, ik neem het spel heel serieus (A). Het maakt me alleen niet echt uit wie er bm wordt.

Kevindemen

« Reactie #20 Gepost op: 18 oktober 2020, 13:33:00 »

Wie zegt dat ik het spel niet serieus neem? Sorry hoor, maar vind dat echt een belachelijke opmerking.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Kevindemen

« Reactie #21 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:35:40 »

Even speculatie, maar het zou weinig verbazen als Perry slecht is plus IJzeren Hein en het wel prima vond als een potentiële beul zich dood zou slaan op hem, want is weer een speler minder. We zouden als je het mij vraagt Perry sowieso niet als burgemeester moeten bekronen, gewoon voor de zekerheid. Daarnaast zouden we ook niet op Loetjef moeten stemmen als BM, als je het mij vraagt. Die komt voort vanuit mijn persoonlijke mening: ik wil geen BM die mijn speelstijl als aanfluiting richting Redeasts eerste spel bestempeld en mij als onserieus bestempel, terwijl ik dat wel degelijk ben. Ik bepaal zelf of ik dag 1 beul of Priester en doe het de volgende keer ook gewoon weer als ik dat wil. Dan nog Waterwork die zelf aangeeft geen BM te willen worden. Fannieklm heb ik nog niks zien doen wat haar momenteel burgemeesterwaardig maakt, net als Bloodwolf trouwens. Een van de twee krijgt mijn BM stem, ben benieuwd wie hem het liefst wil.

Perry26

« Reactie #22 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:48:42 »

Kevin ik denk dat je zwaar onderschat hoe zeer je je geloofwaardigheid hebt kwijtgespeeld m.b.t rolclaims de laatste spellen, aangezien je denkt dat je een "potentiele beul" was XD
Sowiezo, lijkt een beul, jager of huurling me sterk dus ik vind het raar dat je over een Ijzeren Hein gaat theoretiseren.

Daarbij moet je toegeven dat je actie best een YOLO-actie was en dat is niet wat ik van een bm zou willen, dus ik vind het raar om loetjef nu aan te vallen daarom. Ik snap je eigenlijk gewoon niet dus.

Kevindemen

« Reactie #23 Gepost op: 18 oktober 2020, 16:36:55 »

De 'niet wat ik van een BM zou willen' is absoluut irrelevant, want daar gaat dit niet over :) I dont care of ik BM word of niet.
In mijn ogen verkondig je bullshit als je het bestempeld als een pure onserieuze actie.

fannieklm

« Reactie #24 Gepost op: 18 oktober 2020, 16:45:44 »

Fannieklm heb ik nog niks zien doen wat haar momenteel burgemeesterwaardig maakt, net als Bloodwolf trouwens. Een van de twee krijgt mijn BM stem, ben benieuwd wie hem het liefst wil.

BM is leuk, maar hoeft voor mij niet percee. Volgens mij heeft BW aangegeven BM te willen worden...
Mijn stem gaat dan ook naar hem

Kevindemen

« Reactie #25 Gepost op: 18 oktober 2020, 16:48:31 »

Doen we het zo. Op het moment neig ik naar morgen Perry of Loetjef ophangen, heb ik ook vast mijn verdachten geuit.

loetjef

« Reactie #26 Gepost op: 18 oktober 2020, 18:02:07 »

Prima Kevin, als het wel serieus was. Op welke grond was het dan wel serieus, waar kwam je vandaan en wat probeerde je te bereiken.

Ik vind dit iets te veel lijken op het spelletje 'volg Kevin of anders..'. Heb wel een beetje genoeg van dat melodietje. Want op welke grond je mij nu weer wilt hangen, dat snap ik al helemaal niet. Omdat ik jouw methoden durf te betwisten?

Edit: beetje aangepast want het was iets te onvriendelijk, excuses. Beetje geïrriteerd door deze discussie momenteel.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2020, 18:06:05 door loetjef »

Kevindemen

« Reactie #27 Gepost op: 18 oktober 2020, 18:13:39 »

Ik ben even klaar met deze discussie. De mazzel.  :)

Kevindemen

« Reactie #28 Gepost op: 18 oktober 2020, 18:15:11 »

Er is geen 'volg Kevin of anders...' Er is geen 'anders' gesteld.
Als ik niet mag spelen hoe ik wil spelen en ook niet mag delen wat ik wil delen, ben ik klaar met het spel.

fannieklm

« Reactie #29 Gepost op: 18 oktober 2020, 18:18:55 »

Ik denk dat je zeker mag spelen zoals jij het wil. Ik denk alleen ook dat jij snapt dat anderen daar hun vraagtekens bij zetten.

Ze dan meteen willen hangen is dan misschien weer wat snel.

Wat ik niet helemaal snap is waarom perry op je verdachtenlijstje staat na je waterpoging?
Verwacht je een rol die niet te wateren is, of weet je dt je water nep is? Of zie ik iets anders over het hoofd?
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 6   Omhoog