Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Individueel speelgedrag  (gelezen 275 keer)

BloodWolf14

Re: Individueel speelgedrag
« Reactie #15 Gepost op: 2 november 2020, 19:44:44 »

@t4nd inactief uitgevallen spelers krijgen sowieso al geen plusje. Ook al wint de alliantie wel. Overigens verdienen ze dan ook geen minnetje, maar dat maakt hiervoor niet uit :)

t4nd

« Reactie #16 Gepost op: 19 november 2020, 08:09:13 »

Gisteren viel het me op - die plusjes en minnetjes zijn ook gewoon een pest om bij te houden blijkbaar. Ik sta volgens het forum op +50 / -94 en volgens m'n eigen telling op +52 / -104. Als ik 543 niet meetel omdat het nog niet naar het archief is kom ik nog op een verschil van 11 spelletjes (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

BloodWolf14

« Reactie #17 Gepost op: 19 november 2020, 08:37:49 »

Komt omdat ze handmatig ingevuld moeten worden na elk spel. Ik geloof best dat er in 10 jaar 11x iets niet is ingevuld XD

Perry26

« Reactie #18 Gepost op: 19 november 2020, 14:12:09 »

Ik herrinner me ook dat het ooit is gebeurt dat iedereen op het forum 2 gratis plusjes heeft gekregen, omdat er destijds achter de schermen een knopje was om dat te doen blijkbaar. Dus dan zouden ze het 13 keer vergeten zijn :P

Ik denk dat er weinig spelers zijn voor wie het karma klopt dus
« Laatst bewerkt op: 19 november 2020, 14:14:46 door Perry26 »
Pagina's: 1 [2]   Omhoog