Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Evaluatie topic  (gelezen 121 keer)

Skunki

Evaluatie topic
« Gepost op: 17 november 2020, 22:19:58 »

Wat vonden jullie van de rollenlijst en alles, graag zoveel mogelijk feedback! :D

Nogmaals gefeliciteerd goedjes

Kevindemen

Re: Evaluatie topic
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2020, 22:28:16 »

Gefeliciteerd goed. Ik had al niet verwacht om te winnen dus sorry van het tijdrekken.
Als je het mij vraagt verdiende Castiel zeker om mee te winnen eigenlijk, maar hij moest dood.

Ik moet even eerlijk zeggen dat ik ik een paar kanttekening zou willen plaatsen bij het spel.
Persoonlijk vind ik het gek dat er een regeluitzondering is gemaakt qua inactief sterven van Furiouswolf,
zeker omdat die de dag erna inactief bleef tot kort voor de deadline, stemde, en toen weer offline ging.

Verder denk ik persoonlijk dat de adel veel te sterk was in dit spel. Zeker ook richting de wolven toe.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Yara

« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2020, 22:39:05 »

Verder denk ik persoonlijk dat de adel veel te sterk was in dit spel. Zeker ook richting de wolven toe.

Maar goed, wat natuurlijk niet helemaal tot zijn recht kwam was de combinatie adel met twee leugenwolven. Dat had misschien nog voor de leuke situatie kunnen zorgen dat de adel blind vertrouwen in een wolf zou stellen omdat die er niet op adelstemmen uit ging.

Smiekero

« Reactie #3 Gepost op: 17 november 2020, 22:41:10 »

Zowel de delver als de leugenwolf zijn wel rollen die voor chaos kunnen zorgen binnen de adel inderdaad. Spijtig dat de wolven op deze wijze achter elkaar stierven.

Kevindemen

« Reactie #4 Gepost op: 17 november 2020, 22:44:21 »

True, maar denk dan dat drie wolven te weinig is. Ook met leugenwolven.
Normaal zou je al 3,5 verwachten met dus ook nog een hulpje erbij. Dus normaal is drie wolven al weinig.
Met dan ook nog adel ertegen is drie wolven erg weinig en gok ik hun winkansen vanaf het begin al minder hoog in.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.

Smiekero

« Reactie #5 Gepost op: 17 november 2020, 22:50:55 »

Ben ik het wel mee eens. Toen ik werd toegevoegd aan de adel dacht ik ook vrij snel aan een mogelijk g/s koppel, omdat ik nog minstens een hulpje erbij verwachtte.

Kevindemen

« Reactie #6 Gepost op: 17 november 2020, 22:55:43 »

Verder ga ik volgend spel denk ik proberen eens te spelen zonder mijn verdachten te noemen, voor het geval ik lijk/lunch erdoor word.
Heb ongelooflijk dom gespeeld wat dat betreft en mijn ramen flink ingegooid door niet op de rem te trappen met Maarten en Ajb,
maar gewoon lekker door te gaan met wat ik daarvoor al had vertelt qua verdenkingen als T4nd wolf zou zijn. :')

Skunki

« Reactie #7 Gepost op: 18 november 2020, 12:20:33 »

Ik ben van mening dat het qua verdeling meeviel, de leugenwolven hadden als ze één ronde langer leefden heel veel schade kunnen opleveren gezamenlijk.
Verder was er een potentieel lijk die tegen goed zou kunnen werken.

Is alleen de pech dat alle weerwolven er zonder zienende rol één voor één gelyncht werd..

BloodWolf14

« Reactie #8 Gepost op: 18 november 2020, 12:50:15 »

Ja dat helpt nooit XD

Volgens mij heeft @Ajjb33 zijn mening al gegeven, maar ik ben eigenlijk toch nog even benieuwd wat hij er van vond achteraf gezien. Bijvoorbeeld over de manier van spelen etc.

Van @miketijger ben ik ook wel benieuwd. Ik heb hem nauwelijks gehoord. Zijn afwezigheid hielp ook niet, maar misschien kwam dat ook wel door de manier van spelen hier.

@FuriousWolf heb ik op whatsapp al even gehoord. Voor hem (jeugd van na 2000 tssss) is een forum kennelijk geen fijne speelmanier omdat hij er niet automatisch aan denkt hier in te loggen. Liever op Discord of whatsapp voor hem. Ik heb daarover al gezegd dat je in netwerkrondes gewoon op Discord en whatsapp kan kletsen in principe en je daardoor af en toe je gezicht kan laten zien op het forum zelf. Even voor Kevin: Achter de schermen (adelchat) was hij wel redelijk aanwezig. Jij ziet hem dus weinig in het Dt, wat het verschil maakt :P

Kevindemen

« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2020, 13:16:23 »

Nou ja ik neem ook mee dat het onmogelijk is een speler te bereiken als die offline is gedurende heel de speldag en alleen via Whatsapp blijkbaar communiceert. Ik had op een gegeven moment iets van 'een pm sturen is zinloos, want hij is al drie dagen niet online geweest'. Al eens dat via Discord, Whatsapp vaak veel fijner communiceert, maar goed daar heb je niet iedereen in je contactenlijst.

BloodWolf14

« Reactie #10 Gepost op: 18 november 2020, 14:36:50 »

Nou ja ik neem ook mee dat het onmogelijk is een speler te bereiken als die offline is gedurende heel de speldag en alleen via Whatsapp blijkbaar communiceert. Ik had op een gegeven moment iets van 'een pm sturen is zinloos, want hij is al drie dagen niet online geweest'. Al eens dat via Discord, Whatsapp vaak veel fijner communiceert, maar goed daar heb je niet iedereen in je contactenlijst.
I agree. Toen ik nog leefde heb ik hem in principe ook wel iedere dag gepusht om naar het forum te komen. Wanneer ik dan een bericht stuurde checkte hij ook wel, dus dat komt wel overeen met dat het gewoon niet in zijn systeem zit om hier ook in te loggen. Ik hoopte dat dat er eigenlijk wel in zou blijven zitten, maar helaas. Normaal gesproken is Furious trouwens ook bijna nooit bereikbaar omdat hij enkel gamet. Als ik hem op whatsapp bericht duurt nog normaal gesproken ook 2 uur voordat hij reageert. Uitzonderingen daargelaten <3

Skunki

« Reactie #11 Gepost op: 19 november 2020, 11:12:33 »

Ik ga morgen karma uitdelen en archiveren.

Zijn er nog meningen over de nieuwe basisrollijst, de manier waarop lunch bepaalt wordt of andere zaken? Aangezien we jullie mening daarin belangrijk vinden

t4nd

« Reactie #12 Gepost op: 19 november 2020, 11:16:01 »

Ik ga morgen karma uitdelen en archiveren.

Zijn er nog meningen over de nieuwe basisrollijst, de manier waarop lunch bepaalt wordt of andere zaken? Aangezien we jullie mening daarin belangrijk vinden

Ik vind het op zich jammer dat de dorpsgek er niet meer instaat. Ik snap dat je hem niet gaat gebruiken in spellen van 10 spelers, maar als er spellen van 15-16 zijn vind ik het wel een mogelijkheid en nu is die er niet (A).
Verder wel handig dat neutraal nu altijd kan kiezen. Hacker vond ik zelf altijd wel een leuke rol, maar ik begrijp dat die eruit gehaald is want het is ook een verwarrende rol.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞
Pagina's: [1]   Omhoog