Nieuws

Join hier de Discord van het forum!

Hier kun je gezellig met leden van het forum een voice- of videochat in duiken. Ook houden we je daar op de hoogte van alles wat gaande is op het forum. Kom gezellig langs!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: [Nabespreking] Geen cadeautjes voor de goedjes  (gelezen 74 keer)

adriaan

[Nabespreking] Geen cadeautjes voor de goedjes
« Gepost op: 26 december 2020, 22:49:23 »

De goedjes hadden 2 dagen de tijd om op het juiste spoor te komen (zoals je verwacht bij een spel met 7 spelers), helaas is ze dat niet gelukt.
Hoe werd het gevonden?

t4nd

Re: [Nabespreking] Geen cadeautjes voor de goedjes
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2020, 23:07:58 »

Ik vond de verdeling best wel geslaagd voor een klein spel, maar helaas hangt het vaak af van kleine zaken. Bloodwolf heeft een risico genomen door iemand random op de lynch te gooien. Als dat correct is wint goed het spel, als dat fout is gaat slecht naar alle waarschijnlijkheid met de winst lopen. Ik vond de manier waarop de 'beschuldiging' gebracht werd iets te hard naar zekerheid neigen (ik ga de quotes niet opnieuw zoeken) en daardoor volgde iedereen en kon er niets uit de lynch geleerd worden. Na de nacht kwam dan de verwachtte "bloodwolf heeft gelogen dus hij is slecht" beschuldiging en was het dus om zeep :-(
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Skunki

« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2020, 23:45:32 »

Jammer dat de verdediging voor zover ik het als instromende speler
te zien was niet voldoende was om je te redden @maartenrambo , maar ik hoop dat ondanks de misleiding erna men het een leuk spel vond.

Al met al  ;) een leuk spel voor zover in er deel van heb uit mogen maken.

yasu

« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2020, 00:14:01 »

Ik vond de verdeling leuk, ook voor een eerste spel heb ik in ieder geval het gevoel gehad er in te kunnen komen en me als speler te kunnen laten zien.
Helaas heb ik te laat naar men onderbuikgevoel geluisterd dat we allemaal te snel vertrouwen hadden in Skunki. Ik had dat gevoel laten gaan na wat andere gesprekken met de rest.
Mooi gespeeld :) heb me erg goed kunnen vermaken!
Pagina's: [1]   Omhoog